tisdag 10 november 2009

Sammandragningar redan...?

Under dagen så har magen från och till varit spänd och känts.. annorlunda. Började på jobbet under de mer fysiska arbetsmomenten, lugnande sen ner sig när jag satt ner och vilade.
Samma sak när vi var och handlade - när jag bar kundkorgen kände jag hur magen blev hård, så fort J tog över bärandet blev det bättre.
Alltså, sammandragningar redan nu? Känns lite väl tidigt, men vad vet jag... Växtvärk har jag haft från och till sen innan, och det här var något helt annorlunda. Ännu ett tecken på att ta det lugnt?
Vad kommer jag kunna göra till slut - ingenting eller?

Idag unnade jag mig julens allra första pepparkakor med ädelost på. ♥ Farligt gott, och farligt beroendeframkallande. Kavli's ädelost på tub är ändå helt okej, skulle gärna ha lite mer smak men som substitut så duger det kanonbra. Måste nästan ta mig någon till snart, tycker mig vara värd det eftersom jag trots allt springer upp och ner till tvättstugan nu under eftermiddagen.

Inga kommentarer: