söndag 18 oktober 2009

What goes around...

Det verkar vara omöjligt att säga att man mår bra, för så fort man gör det kommer något och sätter käppar i hjulen.
Nu är det tack och lov inget som rör Räkan, det är bara en släng feber som dragit över mig. Jätteskönt att ligga i soffan - ja, om man kan göra det utan att krevera.. Mitt huvud känns som att det ska sprängas, och trots att min kropp gör ont ont ont så har jag svårt att vara stilla. Rastlös är det minsta jag är. Har avverkat ett antal filmer under helgen, två stycken bara idag. Blir en tredje under kvällen - sambon har gått med på PotC-maraton bara för min skull. Snutt. ♥

Borde nog försöka laga lite mat snart, alternativt skicka ner J till pizzerian. Pizza känns rätt lockande faktiskt.. Pizza, en cola och en dusch som avslutas med ett härligt bodybutter får nog bli min medicin den här söndagen.

Inga kommentarer: