fredag 18 september 2009

Friday night

Puh, helgens första långpass avklarat - two to go!
Idag var första dagen jag fick höra från arbetskamraterna att det börjar synas. Själv tycker jag mest att jag ser fet ut, men enligt kvinnorna syns det tydligt att det är bebismage. Oh well, jag kör på fet ett tag till! ;) Känns som att det är för tidigt för att magen ska synas, men visst är det något mer än bara fett som putar. (förmodligen tarmar fulla av gas haha)

Alldeles snart kommer finaste J och plockar upp mig, det vankas middag hos svärföräldrarna. Något man knappast säger nej till en fredagskväll när man jobbat hela dagen.
Får se om någon där lägger märke till putmagen, klänningen sitter visst lite tightare över magen än vad den gjorde sist - innan Räkan i magen alltså.

Nej, tjock tjock tjock - inte bebismage än! Mitt nya mantra haha.

Inga kommentarer: