onsdag 23 september 2009

Ibland så vill det sig inte riktigt..

Usch, mitt immunförsvar verkar inte fungera alls just nu. Förra veckan hade jag nån konstig släng av tvådagars-feber, och i måndags eftermiddag var det dags igen.
Satt på tåget hem från Stockholm (hade spenderat dagen med älskade lillasyster) och kände hur kroppen bara skrek rätt ut i protest. Allt ömmade, till och med ögonen. Väl hemma försökte jag äta middagen J fixat, men satt mest bara och petade.

Innan klockan slagit 20 så låg jag i sängen, nerbäddad under det tjocka duntäcket tillsammans med vetekudden. Somnade rätt omgående om jag ska tro J..
Mår i alla fall lite bättre idag, kroppen ömmar inte fullt lika mycket och febern känns inte så bedövande som den gjorde i måndags kväll.
Ändå tänker jag fortsätta min medicinering - ryggläge tillsammans med säsong två av True Blood, vindruvor, Sodastreamat vatten och kanske en liten bit choklad.

Imorgon går jag in i vecka 13 - första milstolpen avklarad! Och redan nu har vi tagit oss under 200-dagarsstrecket. 196 dagar kvar till BF för att vara exakt. ♥

Inga kommentarer: