söndag 27 september 2009

Underbara helg!

Har haft en alldeles underbar helg. ♥
Fredagen bjöd på en tripp till Västerås tillsammans med Tobbe och Marie, vi avklarade bland annat Ikea och lite annan shopping. På kvällen fortsatte vi umgås och Håkan och Issa joinade också. Mycket trevligt med mycket prat och skratt och lite spel med "Hur fan visste du det?"

Lördagen började med brunch på Latte och sen en liten promenad på torget där det var Lantbrukare på stan.
Åkte sedan ut till landet för att hämta hundarna, eftersom svärfar har ett väldigt trasigt knä och dessutom var alldeles ensam så tog vi med oss hundarna ut på en rejäl skogstur. Hittade massor med svamp också, tog en bra stund att rensa allt. Nu har jag hela ugnen full med trattisar som ska torkas... (inte blev det bättre av att jag hade ett rejält lass sen tidigare som också behövde torkas..)
Lördagskvällen avslutade vi med middag på Kirin med samma gäng som vi hängde med på fredagen, väldigt väldigt trevligt!

Nu känner jag mig riktigt utvilad och frisk, en helg med mycket frisk luft och härliga vänner gör mycket. Lika bra att vara utvilad, för imorgon påbörjar jag en jävlig jobbvecka. Ledig 1 dag av 8, jag ser redan nu hur trött jag kommer vara...

Inga kommentarer: