fredag 29 januari 2010

Det har vänt

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen! Visserligen en snorig sådan, men jag kan i alla fall röra mig utan att det gör ont och jag är inte alls lika trött längre. Mycket vila, vatten och nässpray var lösningen helt enkelt.

Just nu är jag dock lite småtrött eftersom jag inte fått sova precis som jag velat under natten. Så fort jag var på väg att slumra in så sätter Räkan igång och bökar järnet, och självklart vaknar jag till av det. Sådär höll det på en bra stund, men jag måste erkänna att det är rätt charmigt och mysigt.

Förhoppningsvis blir det en liten utflykt till Eskilstuna när Johan slutat, har hittat en matta som skulle passa perfekt i hallen. Sen till kvällen är det tacomys med Johans syskon+respektive, blir nog sjukt trevligt som vanligt. ♥

2 kommentarer:

fanny sa...

hoppas ni tre mår bra efter helgen och att ni haft det bra :) jag längtar efter er, vi ses om några veckor! puss och kram fanny

Jenny sa...

Vi mår nog helt okej, jag är blev något sämre under natten och Johan hostar som tusan. Men bebis mår bra! ;)
Vi längtar massor efter dig med vännen, snart ses vi! Puss