onsdag 19 maj 2010

Ingen återträff trots allt

Det blev precis som jag trodde - det var bara jag och Isabelle som dök upp på föräldragruppens återträff. Pratade med Anna om hur vi hade det hemma osv, men det blev ett kort besök ändå.
Eftersom jag var hemma strax innan 14 igen så passade vi på att åka iväg till Arboga en sväng tillsammans med Stellas farmor. Lidl, Coop och Ö&B avklarades och när vi kom tillbaka till Virsta så mumsade vi på tunnbrödsmackor och drack kaffe. Mycket trevlig onsdag alltså!

Just nu har jag fått egentid - Stella och Johan är i sovrummet och lyssnar på Snabba Cash. Helt galet skönt att bara få vara en stund, och veta att Johan har allt ansvar. Att bara få sitta här vid datorn helt ostört är underbart, och alla de här små stunderna då jag får vara ensam är ovärdeliga. De gör mig helt klart till en galet bra mamma. ;)

Inga kommentarer: