tisdag 25 augusti 2009

Nyshoppat

Idag bröt jag mitt mönster. Jag har inte sovit bort hela eftermiddagen eller bara legat på soffan och glott på tv. Nej hör och häpna - jag åkte med J till Västerås! Vi sprang en vända på stan, älsklings-J köpte en snygg tisha och en ny hoodie, och jag blev bortskämd med ett par nya leggings och en gosig hösttröja. Nu slipper jag frysa och jag slipper klämma mig i för små byxor. (inte för att dom är för små ÄN, men jag vet ju att det kommer)


Annars så mår jag rätt bra, jag har fått behålla allt jag ätit hittills i alla fall, dock har jag ett rätt rejält illamående från och till. Inte alls kul, men förhoppningsvis är det övergående. Jag har för övrigt fått ett nytt smeknamn här hemma. Nu är det jag som är Liket, ett väldigt passande smeknamn måste jag säga för det är precis så jag känner mig. J säger att det även är så jag är just nu. Hmpf, jag har all rätt i världen att vara trött! Men det är ju rätt bra träning inför vaknätter och kolik - jag är ju redan härdad liksom.

Inga kommentarer: