lördag 22 augusti 2009

We'll always have breakfast...

Kan man ju tro ja... Jag önskar att det var så, men min frukostmacka hamnade ganska omgående i toastolen. Jag som trodde jag var förskonad från kräkningar - men jag hade nog fel. Inte för att det är ovanligt (att jag har fel alltså), men jag hade ju gärna sluppit. Förhoppningsvis får jag behålla min varma oboy, om inte annat så kommer det ju upp lika lätt som det slank ner.

Gårkvällen var betydligt mycket trevligare än dagens frukost. Middag på Kirin tillsammans med J, Tobbe och Marie. Mycket trevligt, mycket god mat och fantastisk efterrätt. Tobbe provade thailändsk kokosglass - damn vad avis jag blev! Bland det godaste jag smakat tror jag. ♥
Promenaden från restaurangen till bilen blev en blöt sådan, vi trodde himlen hade öppnat sig på riktigt. Tog en liten biltur också i mörkret och regnet, finns det något mysigare?

Om den här dagen tänker fortsätta med illamående och akuta toabesök så blir det nog väldigt lugnt. J jobbar över lite idag men är hemma efter 13, så kanske tar vi ett ryck och städar av lite. Eller så parkerar vi oss i soffan och tittar film, städa kan jag ju göra imorgon.. Eller på måndag.

Inga kommentarer: