tisdag 18 augusti 2009

Trött..

Trött dag idag, har sovit större delen av eftermiddagen och bara legat i soffan under sen eftermiddag och kväll. Kroppen går verkligen på sparlåga just nu, lite småläskigt då jag vanligtvis är såhär trött innan något rejält sjukdomsutbrott.
Har dessutom mått rejält illa ett par gånger, så himla trist. Får försöka se det positiva i allt skit - mår jag dåligt mår förhoppningsvis Räkan bra, och det vill vi ju!

Under förmiddagen tog jag och J tag i vinden, eller ja - vi körde första vändan till tippen. Insåg att vi kommer behöva köra många vändor till innan jag ens kan sortera där uppe. Visst kan jag börja lite smått, men helst vill jag har bort allt skräp som bara står och tar plats. Varför sparar vi alltid på massa skit, jag fattar inte?

Dags för kvällsmellis, idag blir det en Risifrutti och mer iskallt vatten till. Sen sängen, för att sova igen. Jag vill verkligen inte gnälla, men just nu är det ganska trist att vara gravid...

Inga kommentarer: