torsdag 17 december 2009

Liten uppdatering

Senaste tiden har inte bjudit på några uppdateringar alls.. Jag har helt enkelt inte orkat, har inte varit på topp direkt. Sammandragningarna fortsätter, har försökt att jobba men det har inte fungerat alls tyvärr. Vissa dagar kan jag inte ens vända mig i sängen utan att det sätter igång.
Idag har jag tack och lov tid hos mödravårdens läkare, förhoppningsvis kan jag få någon hjälp för jag orkar inte mer snart. Jag vill kunna jobba, men när det uppenbarligen inte fungerar blir det bara en ond cirkel av oro. Sjukskriver mig själv, försöker jobba en dag och inser att det inte håller, får sjukskriva mig igen osv...
Som tur är har jag världens bästa arbetsgivare, de är guld värda varenda en nere på kontoret. ♥

Igår var det äntligen dags för BM-besök! Räkan mådde toppen och allt såg bra ut, så det är ju en tröst mitt i all skit. Att få lyssna på hjärtljuden var nästan magiskt, riktigt underbart!

Värden för v. 23+0

Vikt: +6 kg
HB: 117 g/L (droppat rejält, 142 vid inskrivningen. Niferex nästa!)
P-glukos: 6,2
Urin: +1 på socker (helt ok med tanke på P-glukosen)
Blodtryck: 120/60
SF-mått: 21 cm
Hjärtslag/minut: 153 ♥

Inga kommentarer: