torsdag 3 december 2009

Något positivt i allt det läskiga

Igår kväll när vi lagt oss för kvällen bjöd Räkan på lite kvällsunderhållning - allt för att försöka göra mamma och pappa glada liksom.
J fick för första gången känna på ett par rejäla sparkar och han fick även se några, snacka om överlycklig haha!

Sammandragningarna fortsätter att komma även idag, är så fruktansvärt påfrestande för psyket. Förhoppningsvis lugnar det ner sig under dagen, för vila verkar ju inte hjälpa överdrivet mycket. Många har kommit när jag legat i sängen eller suttit vid datorn så jag får nog helt enkelt vänja mig vid det här. Hur nu det ska gå - det här är verkligen olidligt.
Har i alla fall fått ledigt både idag och imorgon, så jag behöver inte försöka mig på att jobba förens på tisdag eftermiddag vilket känns väldigt bra.
Sjukskrivning känns kanske inte allt för lockande, men så länge det ger mig lite lugn och håller Räkan på rätt sida så länge som möjligt så gör jag vad som helst!

Inga kommentarer: