onsdag 3 mars 2010

Tröttmössa

Jag är verkligen galet trött just nu, förstår inte vad det är frågan om. Lägger mig för natten runt 22, slocknar rätt omgående. Vaknar nån gång under natten för att kissa, sedan runt 6.30 av ryggont.. Upp på toa igen, hämta tidningen och värma vetekudden - tillbaka till sängen och slocknar igen efter att jag skummat igenom tidningen. Vaknar för dagen runt 9, så kanske är det så att jag sover för mycket... Vilar även lite under eftermiddagen de flesta dagar, men det känns om att det inte spelar någon roll - är lika trött oavsett om jag vilat eller inte.

Längtar så fruktansvärt mycket efter våren och plusgrader, att kunna sitta ute på balkongen och njuta av solen.. Ser ut som att våren kommer nästa vecka dock, så jag håller tummarna. Vore så underbar med en gnutta asfalt, takdropp och bara känslan av hur livet sakta kommer tillbaka.

Inga kommentarer: