torsdag 11 februari 2010

Den långa väntan på bebisleverans är påbörjad

Nu har jag påbörjat den där tråkiga väntan och längtan. Jag har jobbat min sista dag och har alltså gått på min havandeskapsledighet. Nu kommer jag med andra ord inom en rätt snar framtid klättra på väggarna och bli allmänt uttråkad. Eller så tar jag det hela med ro och njuter. Vi får helt enkelt se hur det blir.

För att fira in ledigheten lite så passade jag på att köpa något jag länge suktat efter till Räkan. En helt underbar filt från Lundmyr of Sweden. ♥ När jag idag hittade ett supererbjudande så slog jag till - har ju länge funderat på den och när ett sånt här bra erbjudande poppar upp så finns det ingen tvekan, klart som fan jag slår till! Så nu kommer Räkan vara en "million dollar baby" när hen åker hem från BB. Så tjusigt så.

Inga kommentarer: