torsdag 4 februari 2010

Magen i v. 31

Magen i v. 31 (30+0)

Ännu en vecka avklarad, helt sjukt vad tiden går fort! Nu är det även ensiffrigt kvar om vi ska räkna veckor - 9 veckor och 6 dagar kvar till BF.
Dock tror jag inte det hänt så värst mycket med magen den senaste veckan, svårt att avgöra. Räkan verkar ju i alla fall växa där inne - inget snack om saken att hen blivit större liksom. Känns nästan overkligt att vår lilla Räka blivit en färdig människa där inne, som nu bara ska fetta på sig under den sista tiden. ♥ Vi längtar så fruktansvärt mycket efter att få träffa miraklet, och snart är det verkligen dags.

Med tanke på att tiden bara springer fram så har jag faktiskt börjat tvätta upp alla kläder och ska ta sängkläder, handdukar och filtar idag. Lika bra att vara ute i god tid, även om jag förmodligen kommer gå 2 veckor över tiden. Men gör jag det så kan jag ju tvätta allt en gång till. ;)

Inga kommentarer: