tisdag 16 februari 2010

Föräldrakurs 3 av 4 avklarad

Näst sista träffen med föräldragruppen avklarad! Idag var det förlossningen som stod på schemat, rätt intressant även om jag läst det mesta sen innan. Det känns nästan lite overkligt, att om bara några veckor är det min tur att uppleva det där stora som alla pratar om.
Nästa vecka skulle vi prata om smärtlindring och avslappning, det ska bli riktigt intressant!

I övrigt har den här tisdagen varit riktigt lugn och rätt tråkig. Sovmorgon till 9 och sen har jag mest skrotat runt här hemma. Förhoppningsvis kan jag sova lite bättre inatt, igår vaknade jag kl.3 av ryggont och lyckades inte somna om förens kl. 5.. Så den där sovmorgonen till 9 var välbehövlig. Visst kan jag vila lite middag (och det gör jag ;)) men jag vill ändå gärna kunna sova hela nätter utan att ha ont. Sömnbrist och vaknätter kommer det nog bli en del av ändå snart..

Inga kommentarer: