lördag 13 februari 2010

Underbara helg

Lördag morgon och jag sitter alldeles ensam och bara njuter av min frukost. Så himla underbart!
Gårdagen var underbar den med, firade pappas födelsedag här hemma tillsammans med Fanny och Mats. Pappa bjöd på semlor och jag hade bakat en kladdkaka som ingen orkade röra haha. Mer över till mig senare. ;)
Kvällen bestod av soffhäng, alldeles lagom för min del. Älskar verkligen att få krypa upp i soffan under fredagskvällar och bara njuta. Igår njöt jag lite extra av ett alldeles nystädat hem och det faktum att jag faktiskt är ledig på heltid nu. Och att Räkan snart finns hos oss. ♥

Vad den här dagen bjuder på vet jag inte riktigt än, jag och J pratade lite löst igår om att eventuellt ta en promenad ner till stan, strosa runt på torget och kanske äta lunch ute. Till kvällen blir det i alla fall bowling tillsammans med ett gäng vänner - hur nu det ska gå. Tänk om någon misstar sig och tror att jag är ett bowlingklot liksom, likheten är rätt slående.

Inga kommentarer: