fredag 26 februari 2010

Lyxfrukost

Igår kväll kom älskade syster hem till Köping igen, och alldeles snart ska vi ta en promenad ner till stan för att avnjuta en lyxig frukost på Nya Kondis. Så himla mysigt, även om det ser ut att vara rätt grått och trist utanför fönstret.
Känns som den här dagen kommer rulla på i ett snabbt tempo, har massor att göra. Just nu sitter jag i telefonkö till F-kassan (igen, för nu strular utbetalningen...), sen frukost som sagt och så fort Johan slutat ska vi åka till Västerås. Bara massa skoj i alla fall, skönt med nåt positivt när F-kassan beslutat sig för att strula igen...

Uppdatering: Det var tydligen något tekniskt fel i F-kassans system som gjorde att de inte kunde göra en utbetalning till mitt personkonto... Dock hade dom skickat en utbetalnings-avi med posten som jag bör ha i brevlådan idag, så slutet gott allting gott. Till nästa utbetalning skulle allt vara ordnat i alla fall, men det tror jag på när jag ser det. ;)

Inga kommentarer: