söndag 21 februari 2010

Helg igen?!

Ännu en helg som bara rusat förbi, utan att jag gjort något vettigt alls. Vad är det som händer egentligen? Tiden bara springer iväg, fortsätter det såhär så är ju Räkan snart ute...

Fredagen bjöd på hemmagjorda hamburgare och sedan hockey hemma hos en av Johans jobbarkompisar. Grabbarna fortsatte sedan ut på krogen medan jag gick hem och bäddade ner mig i sängen ett par timmar. Vid 3 kom herr Persson hem, full som en kastrull. Kan säga att jag var lagom trött i lördags morse, sov som en kratta. Hela lördagen spenderades i princip i soffan, kikade på filmer och bara mös. Utanför var det ju snöstorm deluxe så vi passade på.

Idag har vi kikat på OS-reprisen, vilket lopp svenskarna gjorde i herrarnas dubbeljakt!! Helt otroligt. Utöver det så har vi tagit en tur med bilen och bara skrattat åt all snö som vräkte ner igår, vallarna är enorma just nu och trottoarerna obefintliga.
Johans föräldrar kom förbi en sväng nu på eftermiddagen för att dricka lite kaffe och spana in vår "nyrenoverade" hall, och nu är J iväg på innebandy och jag kollar på Per Morberg och "Vad blir det för mat?" ♥ Tycker han är riktigt härlig den där Per, lite som folk är mest.

Inga kommentarer: