tisdag 13 april 2010

BF -1

1 dag kvar, och jag tror inte Räkan är det minsta medveten om det. Hen har det alldeles för bra där inne helt enkelt, även om det kanske är lite trångt.
Överallt hör man och läser man om att barnet blir lugnare i magen innan förlossningen, så jag har nog en evighet kvar... Varje kväll runt 20.30 sätter hen igång och har världens workout, magen står åt alla håll och kanter och jag får ont. Det där med att samla energi verkar inte vår bebbe veta vad det är!

Fönstertvätt satte ju uppenbarligen inte igång nånting, så idag ska jag ta tag i projekt städning. Skrubba skåpluckor och annat skoj, och när jag är klar tänker jag precis som igår sätta mig på balkongen med en bok och lite ananas. Antagligen hjälper inte städning heller, men jag fördriver ju tiden i alla fall.

Inga kommentarer: