söndag 25 april 2010

BF+11

Det blir med största sannolikhet ingen förlossning den här helgen heller. Fy tusan så dåliga vi är på att gissa både jag och Johan!
Har börjat acceptera att det nog blir igångsättning i slutet av nästa vecka eller i början av näst-nästa. Inte mycket annat man kan göra, eller hur?

Gårdagen spenderades mest i soffan, men fick även trevligt fikabesök i form av Jeppe och lill-Wille. ♥ Den här dagen kommer nog spenderas på liknande sätt, jag känner mig dock betydligt mycket piggare idag. Värre för Johan dock, tror han är på gång att bli rejält förkyld eller nåt. Hoppas, hoppas, hoppas att han slipper!

Tar och uppdaterar listan med lite nya gissningar, får se om någon får rätt den här gången. ;)
14 april – BF

15 april – Jag och Johan

18 april – Agnete, Sari

19 april – Sebbe

20 april – Jesper

21 april – Helene

22 april – Nathalie

23 april – Camilla

24-25 april- Jag och Johan
26 april - Jag
27 april - Agnete, Sari

28 april - Mathias, pappa


Inga kommentarer: