lördag 24 april 2010

BF +10

Dagarna fortsätter att rulla förbi utan att något händer, har inte ens några känningar... Under gårdagens shoppingtur hade jag dock ett enormt tryck neråt som gjorde rätt ont, men det försvann såklart efter en stund.
Idag känner jag mig rätt hängig, är trött trots att jag sovit bra och har dessutom lite ont i halsen. Blir lugna aktiviteter idag tror jag, har ingen större lust till att göra något heller. Får dricka te med massa honung och hoppas på att det hjälper, och om solen fortsätter visa sig kanske jag kan pallra mig ut på balkongen och få lite sol på näsan i alla fall.

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Förstår att du har de jobbigt nu när du går över.. Vet hur de känns. Håller tummarna att du får igång värkar snart ;)Kram

Jenny sa...

Det suger verkligen, men inte så mycket man kan göra åt det heller ju. :/
Tack för tummarna, dom behöver vi!
Kram!