söndag 11 april 2010

BF -3

Fortfarande lugna gatan, här händer verkligen ingenting! Ikea-besök igår, men inte heller det hjälpte. Fick lite molvärk i nedre delen av magen och ryggen bara, men det gav ju såklart med sig...
Trodde även att jag läckte fostervatten igår, men det var ju bara falsklarm det med. Kommer visserligen idag med, men tippar på vattniga flytningar och inget annat.
Enda som hänt de senaste dagarna är att Räkan blivit en riktig vilding under kvällarna. Hen har levt rövare så att det gjort riktigt ont, magen har buktat ut åt alla håll och kanter. Försöker förklara att det är mycket bättre att komma ut så hen kan sträcka på benen ordentligt, men jag verkar tala för döva öron. ;)

Idag är det ju i alla fall toppenväder, så ska passa på att plantera lite penséer ute på balkongen och så ta en promenad. Kan ju sätta igång nåt, om man har tur.
Idag är vi även inom de berömda +-3 dagar från BF, de allra flesta här i Västmanland föder ju tydligen då. Får se om jag också platsar i den kategorin, men det tror jag knappast. Jag är väl dömd till att vara evigt gravid haha ;)

Inga kommentarer: