tisdag 6 april 2010

Så uttråkad

Vi har inte ens passerat BF, och jag börjar redan bli tokig på den här väntan... Varje dag känns evighetslång nu, allt jag försöker sysselsätta mig med tröttnar jag på eller blir klar med alldeles för tidigt. Varje gång jag får en sammandragning hoppas jag på att det ska kännas, eller i alla fall göra lite ont - men allt som kommer är lite lätt mensvärk, möjligtvis lite tryck nedåt. Ge mig värkar för guds skull!

Jag får helt enkelt bita ihop, försöka sysselsätta mig och inse att den här väntan kommer fortsätta bra många dagar till. Ska försöka göra balkongen vårfin idag, imorgon ska jag och syster hälsa på mormor och på torsdag är det dags för ett BM-besök. Lite aktiviteter inplanerat i alla fall, men det kommer ju knappast hålla mig sysselsatt hela dagarna. ;)
Att vara höggravid och bara vänta på att förlossningen ska dra igång är banne mig det tråkigaste jag varit med om!

Inga kommentarer: