fredag 16 april 2010

BF +2

Andra dagen på övertid då.. Gårdagen gick rätt bra ändå, har bestämt mig för att helt släppa alla tankar på vad som komma skall. Förr eller senare är det dags, och fram till dess tänker jag bara göra saker jag vill, när jag vill. Blir säkert svårt senare, så det gäller att passa på.

Härligt med fredag i alla fall, det betyder att Johan jobbar kortpass och sen är ledig. ♥ Skönt att få lite sällskap igen, får se vad vi sysselsätter oss med. Hoppas på bra väder, då kanske vi tar en promenad eller nåt. Måste i alla fall göra nånting, att bara sitta på arslet i soffan är liksom standard för mig just nu. ;)
Under dagen idag ska jag i alla fall göra rent alla dörrfoder och torka golven, och om solen håller sig kvar tänker jag bänka mig på balkongen med en bok och en kopp kaffe. (kanske sliter fram en bullpåse också, jag är sjukt sugen!)

Inga kommentarer: