torsdag 15 april 2010

BF +1

Övertid då.... Ska jag vara helt ärlig så känner jag mig besviken, och det är så dumt. Det är ändå plus/minus två veckor som gäller, men ändå är man helt inställd på BF-datumet.
Nu ger jag i alla fall upp, nu struntar jag i att leta tecken och att vänta. Räkan kommer sen, och fram till dess får jag väl hitta på nåt annat.
BM-besök om en vecka, har hen inte kommit då bryter jag nog ihop och ber om en hinnsvepning.

Grät en skvätt under kvällen igår, dels för att jag kände mig så lurad - men framför allt för att vännerna fått en perfekt liten son tidigare under dagen. ♥ Jag är så himla glad för deras skull, men samtidigt så finns avundsjukan där. Jag vill också! Men men, det kommer. BF+1 föddes han på, så om vi följer samma mönster som jag och vännen gjort under hela graviditeten kommer vår idag. Önsketänkande, javisst.

Kom ut nu!!!

Inga kommentarer: